ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Παρακαλούμε όπως διαβάσετε με προσοχή τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος – Με την παραγγελία σας από το κατάστημα olgaspharmacy.gr αποδέχεστε αυτόματα τους παρακάτω όρους χρήσης. To olgaspharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος olgaspharmacy.gr, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Το παρόν κείμενο θα είναι πάντα ενημερωμένο για οποιαδήποτε αλλαγή στους όρους (για παραγγελίες που έχετε ήδη κάνει, η αλλαγή όρων δεν θα ισχύει).
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ – ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ – ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΣ
Το σύνολο του περιεχομένου που βρίσκεται στο olgaspharmacy.gr (π.χ. κείμενα, γραφικά, εμπορικά σήματα, εικόνες, ψηφιακά αρχεία, είναι αποκλειστικής ιδιοκτησίας του olgaspharmacy.gr ή των συνεργατών του και προστατεύεται από τους Ελληνικούς και Διεθνείς νόμους περί προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων. Απαγορεύεται η συλλογή και χρήση οποιωνδήποτε προϊοντικών καταλόγων, περιγραφών προϊόντων ή τιμών, οποιαδήποτε έμμεση χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και των περιεχομένων σε αυτό, προς όφελος άλλης επιχείρησης, εμπορικής ή μη, χωρίς την έγγραφη συγκατάθεση του olgaspharmacy.gr Η χρήση στοιχείων από τις ιστοσελίδες μας και άρα πνευματικής μας ιδιοκτησίας, επιτρέπεται υπό τον ορό ότι θα αναφέρεται ως πηγή το olgaspharmacy.gr με προηγούμενη γραπτή άδεια από το olgaspharmacy.gr Επιτρέπονται οι συνδέσεις με μορφή link στις ιστοσελίδες μας. Τα υλικά που εμφανίζονται στον παρόν ιστότοπο ενδέχεται να περιέχουν τεχνικά, τυπογραφικά ή φωτογραφικά λάθη. Τοolgaspharmacy.gr μπορεί να κάνει αλλαγές στα υλικά που περιέχονται στον παρόν ιστότοπο ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Το olgaspharmacy.gr παρέχει στους πελάτες της περιορισμένη άδεια πρόσβασης και χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος olgaspharmacy.gr, για την τοποθέτηση παραγγελιών και την επικοινωνία με την εταιρία. Οποιαδήποτε αναρμόδια χρήση διακόπτει την άδεια χρήσης ή πρόσβασης που χορηγείται από το olgaspharmacy.gr
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα olgaspharmacy.gr παρέχεται από το olgaspharmacy.gr “ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ”. Οι χρήστες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος συμφωνούν στην χρήση αυτού με δική τους ευθύνη. Το olgaspharmacy.gr δεν εγγυάται ότι το Ηλεκτρονικό Κατάστημα olgaspharmacy.gr, οι servers ή τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία αποστέλλονται από το olgaspharmacy.gr δεν περιέχουν ιούς ή άλλα βλαπτικά στοιχεία. Το olgaspharmacy.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για καταστροφές οποιασδήποτε μορφής που μπορούν να πραγματοποιηθούν από την χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, σε άμεσες, έμμεσες, τυχαίες, συμπτωματικές και επακόλουθες. Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα olgaspharmacy.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις Το olgaspharmacy.gr επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημαolgaspharmacy.gr εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Με την επίσκεψή σας, την παραγγελία σας, το σχόλιό σας ή το ηλεκτρονικό σας μήνυμα προς το olgaspharmacy.gr, αποδέχεστε το δικαίωμα του olgaspharmacy.gr να ανταπαντήσει με ηλεκτρονικό τρόπο. Όλες οι μεταξύ μας επικοινωνίες και οι πληροφορίες σε αυτές, συμφωνείτε εκ των προτέρων ότι ικανοποιούν τους τρέχοντες νομικούς κανόνες.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
To olgaspharmacy.gr περιγράφει με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση που κάποιο ή κάποια χαρακτηριστικά είναι ανακριβή ή με λάθη, το olgaspharmacy.gr δε είναι υπεύθυνο. Όλες οι αναφερόμενες τιμές συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑΓΩΝ
Το olgaspharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να κάνει οποιεσδήποτε αλλαγές στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή τους Όρους Χρήσης οποιαδήποτε στιγμή κρίνει απαραίτητο.
ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟΣ ΝΟΜΟΣ – ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ
Οι επισκέπτες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος olgaspharmacy.gr συμφωνούν αυτόματα ότι οι συγκεκριμένοι Όροι Χρήσης υπόκεινται στους Νόμους του Ελληνικού Κράτους σχετικά με όποια διαφωνία προκύψει μεταξύ των χρηστών και του Ηλεκτρονικού καταστήματος olgaspharmacy.gr. Οποιαδήποτε διαφωνία που σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με την χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματοςolgaspharmacy.gr ή με τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που πωλούνται μέσω αυτού, θα γίνεται κατ’ αρχάς προσπάθεια να επιλυθεί εξωδικαστικά. Σε περίπτωση μη επίτευξης τέτοιου είδους επίλυσης, οι διαφωνίες και σχετικά θέματα θα επιλύονται στα αρμόδια Δικαστήρια.
Ισχύον Δίκαιο
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του olgaspharmacy.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει. Δείτε αναλυτικά το ενιαίο κείμενο των διατάξεων του Νόμου 2251/1994.
Προσωπικά Δεδομένα
Το olgaspharmacy.gr εφαρμόζοντας επακριβώς τις αρχές προστασίας των προσωπικών δεδομένων, που προβλέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση και τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού νόμου (Ν. 2472/1997) για την προστασία του ατόμου και την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα όπως έχει συμπληρωθεί με τις αποφάσεις του Προέδρου της Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τα Π.Δ. 207/1998, 79/2000, το άρθρο 8 του Ν. 2819/2000 και του ευρωπαϊκού δικαίου με τις οδηγίες 95/46/ΕΚ και 97/66/ΕΚ, δηλώνει ρητώς ότι δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων και με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, εκμισθώνει ή ανταλλάσσει τα προσωπικά σας στοιχεία και τις πληροφορίες που υποβάλλετε προς οποιοδήποτε τρίτο μέρος. Με την υποβολή υλικού στον server μας, συμφωνείτε ότι το υλικό δεν περιέχει στοιχεία μη αληθή, παράνομα ή καθ οιονδήποτε τρόπο ακατάλληλα για χρήση και δημοσίευση.
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του;
Το olgaspharmacy.grs σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους αλλαγών & επιστροφών.
Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε και εφόσον το προϊόν δεν είναι κάποιο από τα εξαιρούμενα προϊόντα μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωσή στην οποία εμπίπτετε:
Παρακαλούμε αναγνώστε τα παρακάτω με προσοχή!
Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης (κατ’ άρθρο 3 του ν. 2251/94 ως ισχύει)
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (πελάτης) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να υποχρεούστε να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντας μας το προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε με μία ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με το ταχυδρομείο, μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρησιμοποιώντας το έντυπο που σας αποστείλαμε μαζί με το προϊόν ή χρησιμοποιώντας την Φόρμα Επιστροφών στη σελίδα μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα πρέπει να βρίσκεστε σε θέση να αποδείξετε την γνωστοποίηση της επιθυμίας σας για Υπαναχώρηση εντός του παρεχόμενου διαστήματος.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
– το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν, σε διαφορετική περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνεται αποδεκτή, χωρίς εξαιρέσεις.
– η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς, σε διαφορετική περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνεται αποδεκτή, χωρίς εξαιρέσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση για μεταπώληση, να μην έχει μονταριστεί, να μην έχει φορεθεί πέραν της δοκιμής και να μην έχει μεταχειριστεί με διαφορετικό τρόπο, εκτός εκείνου που διαπιστώνει την ορθή λειτουργία του, σε οποιαδήποτε διαφορετική περίπτωση οποιαδήποτε ζημία την επιβαρύνεται εξολοκλήρου ο πελάτης.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών επάνω στο κουτί συσκευασίας του προϊόντος.
Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα), είστε εξ ολοκλήρου υπεύθυνοι για την άφιξη των προϊόντων, τυχόν φθορές λόγω της μεταφοράς, απώλεια ή καθυστέρηση άφιξης επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα, και ενδεχομένως να οδηγήσουν σε μείωση της αξίας του προϊόντος ή απόρριψη της επιστροφής.
Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός 14 ημερολογιακών ημερών το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει εντός 3-10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής & ελέγχου από εμάς.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ διευκρινίζεται ότι:
– Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
– Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος.
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η άθικτη, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί ή/και αν έχετε προμηθευθεί από εμάς ψηφιακό περιεχόμενο μη παρεχόμενο σε υλικό φορέα και ξεκίνησε η εκτέλεση, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, προϊόντα ένδυσης (εσώρουχα, κολάν, κάλτσες, καλσόν κλπ), καθώς και είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως συσκευές καθαρισμού ή περιποίησης προσώπου και σώματος, κρέμες, καλλυντικά, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά, είδη ύπνου (μαξιλάρια, στρώματα κλπ.), αεροστρώματα, μάσκες παντός τύπου κλπ.
Φόρμα Επιστροφών :
Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν’ λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική Φόρμα Επιστροφών πατώντας ΕΔΩ
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δέκα 10 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική & άθικτη συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.
Επιστροφή Χρημάτων:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ διευκρινίζεται ότι:
– Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
– Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος.
Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.
Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους εκάστοτε αρμόδιους τεχνικούς.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα ήταν χρήσιμο/σημαντικό να ενημερώσετε την εταιρεία με σύγχρονα μέσα (αποστολή βίντεο, φωτογραφίας/ων, βιντεοκλήση) σχετικά με το ελάττωμα που εντοπίζετε, για να διευκολύνετε την διαδικασία.
ΠΡΟΣΟΧΗ
– Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής Dead-On-Arrival (DOA) : σε περίπτωση που μόλις παραλάβατε το προϊόν και αυτό παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα, σας προτείνουμε να συνομιλήσετε με το Τμήμα Service για την επιβεβαίωση της διαπίστωσής σας. Έπειτα, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραλάβατε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή.
– Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Τμήμα Service. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την παράγραφο των Εγγυήσεων.
Έξοδα αποστολής: οι αποστολές προς το Τμήμα Service γίνονται με δικό σας μέσο και κόστος.
Άρνηση παραλαβής της επισκευής σας: σε περίπτωση κατά την οποία δεν παραλάβετε το προϊόν από το Τμήμα Service εντός τριών μηνών από την ημερομηνία παραλαβής του από το Τμήμα Service, θεωρείται ότι παραιτείστε από την κυριότητα του καθώς και από κάθε αξίωση κάθε διεκδίκησης αποζημίωσης.
Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης
Είναι υποχρεωτική η ειδοποίηση της εταιρείας (μόνο με email ή μέσω της Φόρμας Επιστροφών στη σελίδα μας αναγράφοντας στα σχόλια Εγγύηση) έτσι ώστε να επιστραφεί ένα προϊόν σε διαφορετική περίπτωση δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.
Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης.
Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
Το προϊόν θα πρέπει να είναι απολύτως καθαρό από κάθε προηγούμενη χρήση, διαφορετικά η Εταιρία δεν θα το παραλάβει για έλεγχο.
Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Το προϊόν δεν πρέπει να έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
Η βλάβη δεν πρέπει να προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Επίσης δεν καλύπτεται από εγγύηση κανένα είδος σπασίματος της συσκευής από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί.
Εάν το προϊόν που επιστρέψατε δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα γίνει αντικατάσταση του προϊόντος με τον ίδιο τύπο-μοντέλο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της εταιρείας. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείτε να ζητήσετε έκδοση κουπονιού σας για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.
Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Τμήμα Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.
Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται εώς και 15 εργάσιμες ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, απαιτείται ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα ενημερωθείτε από το Τμήμα Service.
Η παρούσα εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει τις εξής περιπτώσεις:
1. Όταν η συσκευή χρησιμοποιείται για επαγγελματική χρήση όπως σε γυμναστήρια, φυσικοθεραπευτήρια κλπ.
2. Όταν έχει γίνει προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης από άτομο μη εξουσιοδοτημένο για το σκοπό αυτό.
3. Όταν η βλάβη προέλθει από κακή συναρμολόγηση, χρήση και κακή ηλεκτρολογική εγκατάσταση π.χ. κομμένα καλώδια, κακή προσαρμογή εξαρτημάτων, αυξομειώσεις τάσεων στο δίκτυο της ΔΕΗ.
4. Εξαρτήματα που έχουν καταστραφεί από υπαιτιότητα του χρήστη όπως σπασμένα πλαστικά μέρη, φθαρμένος ιμάντας από μη σωστή ρύθμιση, λανθασμένη ή ελλιπή λίπανση, φθορές κατά την μετακίνηση του μηχανήματος.
5. Εξαρτήματα όπως: τάπητες, ιμάντες κίνησης, μετασχηματιστές, συρματόσχοινα, δάπεδα και πλευρικά πατήματα θεωρούνται αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες επιστροφές γίνονται στα κεντρικά μας στην διεύθυνση: ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ , 10ΧΛΜ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ – ΚΟΖΑΝΗΣ
Εάν χρειάζεστε περεταίρω πληροφορίες ή έχετε κάποια απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 26510 61251
Στοιχεία εταιρείας:
ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ ΣΠ. ΟΛΓΑ
ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ , 10ΧΛΜ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ – ΚΟΖΑΝΗΣ 45500
ΑΦΜ: 105304189
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 161097229000
ΔΟΥ: ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ